Tuesday, July 08, 2008

Ok, så skyder vi hermed Mikkels blog i gang.

Jeg har tænkt så det knaget over, hvad der skulle stå her, hvilket sprog det skulle være på og især om der var nogen fra det der land jeg befinder mig i, der evt ville følge interesseret med i, hvad jeg skrev af kritiske ting om ham der præsidenten.

Så nu er jeg nået frem til, at det ikke skal være på engelsk og at jeg ligesom må få skubbet det her projekt ud over rampen. Mine forestillinger om en blog er kort og godt, at kort er godt.

For at starte i det forsigtige hjørne med en kort blog med et indhold, der ikke er alt for interessant, så har jeg valgt, at det første jeg skriver om, er kløe i røven. Inspirationen har jeg fra weekendsektionen i den zambiske avis The Post. Og vi taler altså her om en sektion, der bedst kan sammenlignes med Lørdagsliv i Politiken. Og det er fraværet i danske aviser af lige præcis den her slags informative artikerl, der fik mig til at gå bort fra Politiken.

Døm selv - og vær ikke bleg for at indrømme, at det sgu er brugbart stof!

No comments: